۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

اشرافی:

بسيج فراجناحی است/ هفته بسيج را در جاسك برجسته كنيم

بسيج فراجناحی است/ هفته بسيج را در جاسك برجسته كنيم

جاسک - خبرگزاری مهر: نايب رئيس شورای شهر جاسك گفت: بسيج يك تشكل فراجناحی و مردمی است و با توجه به نزديكی هفته بسيج بايد همه برای برجسته تر كردن اين ايام به دور از نگاه های جناحی بسيج شويم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اشرافی جاسكی ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان جاسك با اشاره به نزدیكی ایام هفته بسیج بیان داشت: بسیج تشكلی مردمی و فرا جناحی است و نگاه ما به این مجموعه نیز باید اینگونه باشد.

وی اضافه كرد: همه ما مفتخر به نشان بسیجی هستیم و باید برای برجسته تر كردن ایام هفته بسیج به دور از نگاه های جناحی و حزبی بسیج شویم.

وی گفت: بسیج متعلق به همه اقشار، گروه ها، احزاب و جناح های واجد شرایط در جمهوری اسلامی ایران است و دولت تدبیر و امید نیز با شعار اعتدال و فراجناحی بودن در عمل ثابت كرده است كه می توان به دور از نگاه های حزبی از افراد توانمند برای ساختن آینده شهر، استان و میهن عزیزمان استفاده كرد.

نایب رئیس شورای شهر جاسك با بیان اینكه شورای شهر و شهرداری جاسك در هفته بسیج حضوری پررنگ خواهد داشت ادامه داد: امیدواریم روابط عمومی های ادارات مستقر در شهرستان جاسك نیز كه پیشانی و متولی اطلاع رسانی و تبلیغات در شهرستان در این خصوص سنگ تمام بگذارند.

اشرافی روابط عمومی ها را افسران فرهنگ عنوان كرد و ابراز داشت: امروز كه دشمن توان جنگ فیزیكی را با ایران قدرتمند ندارد به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده كه با تدبیر دولت این ترفند نیز در حال خنثی شدن است اما در حوزه فرهنگ به شدت مورد حجوم هستیم و باید در این مسیر هوشیارانه گام برداریم.

 

 

کد خبر 2422841